15-01-2012 - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Jalisa d'Hont - WaarBenJij.nu 15-01-2012 - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Jalisa d'Hont - WaarBenJij.nu

15-01-2012

Door: jalisacambodja

Blijf op de hoogte en volg Jalisa

15 Januari 2012 | Cambodja, Phnom-Penh

Oke, toch nog een verslagje vandaag!
Zoals ik had verteld gingen we vrijdag uiteten en daarna naar een club.. We gingen dus naar een mexican restaurant, maar dat vond ik natuurlijk allemaal niet lekker, dus heb een beetje het vlees er tussenuit gevist (haha), en daarna zijn iris en ik als enige met de 3 deense en 1 zwitserse jongen naar appartement terug gegaan om nog even wat te drinken, aangezien drank zelf kopen natuurlijk goedkoper is.. En toen zijn we rond een uur of half11 naar een bar gegaan, waar het echt heel leuk was, en daar zijn we met een paar meisjes rond 11u naar de club gegaan en hebben de anderen daar ook gezien. Het was een hele leuke club, met goede muziek, en daar zijn we gebleven tot half4. Toen we terug kwamen bij het appartement konden we er niet in, omdat de security de sleutels niet had (raar) en wij ook niet van de hoofdingang.. Dus we hebben een half uur gewacht totdat er uiteindelijk iemand van binnen de deur open kwam doen aan de achterkant. Toen nog eventjes gebeld en om 5u gaan slapen.

Toen we wakker werden was het kwart over 1, dus we hadden lunch gemist want dat is om 12u :').. En we hoorden dat er maar 3 bij de lunch waren, en de kok had er gewoon 8 verwacht (je moet opgeven als je lunch of dinner mist). Dus dat was een beetje lullig, maar oké..
We zijn toen rond een uurtje of 3 naar de russian market gegaan, we wilden eigenlijk naar central market, en dat hadden we ook tegen tuktukdriver gezegd, maar hij had ons naar russian market gebracht.. Maar goed, hebben we die ook gehad haha! Daarna zijn we terug gegaan en ben ik nog even met carolyn wat gaan drinken en heel even snel naar wifi om mail te checken enzo, daarna nog naar baton market geweest om crackers, cornflakes, melk en 2 zakken chips te halen (12dollar...). En toen gegeten en vroeg naar bed gegaan.

Vandaag werd ik om half9 wakker en ging ik kijken of zon scheen en of we buiten konden liggen, maar het was helemaal bewolkt dus ik ben weer terug m'n bedje ingegaan en had m'n wekker om 11u gezet. Maar carolyn maakte ons wakker rond 10u om te zeggen dat de zon scheen en dat we konden zonnen. Dus hup snel bed uitgegaan en bikini aangetrokken en op het dak gelegen tot 5 voor 12 :). Daarna geluncht en toen met z'n 4en naar een tempel geweest (niet veel bijzonders) en daarna langs riverside (de mekong en nog een rivier die bij elkaar komen) geweest, daar wat rond gelopen en gedronken, en vervolgens met anderen ergens afgesproken waar hun gingen eten. Iris en ik zijn terug gegaan naar appartement omdat zij wilde skypen en ik vroeg naar bed wilde en niet veel geld uit wilde geven (het was een heel duur restaurant). Dus wij zaten met z'n 2en aan de dinnertable omdat verder iedereen weg was! We dachten dat we gewoon iets simpels kregen, maar we kregen juist luxere dingen dan normaal haha!
Voor het eerst sinds dat ik hier ben zit ik 'vol'. Was al bijna weer vergeten hoe dat voelde :x.

Daarna zijn we gelijk naar wifi gegaan en daar zit ik nu! Zo ook even fotootjes bij dit verslag doen van het weekend :).
Morgen gewoon weer vroeg de wekker helaas, ben benieuwd hoe m'n dag zal zijn morgen, hoef wel maar een uurtje les te geven, dus de rest van de dag is verder nog steeds niet gevuld haha.

Maar goed, een lang verslag dit keer! Morgen (misschien overmorgen) zal ik vertellen hoe het ging haha ;) X

  • 15 Januari 2012 - 14:38

    Pap:

    Halloowtjus KANJER hier weer een klein stukske van je pa haha SORRIE dat ik niet zoveel reageer maar het is ook leuk om alle andere stukjes te lezen je foto´s zijn weer hartstikke tof ook sta jezelf TE GLUNDEREN fijn om te zien dat doet mij goed en NATUURLIJK ook meerdere lezers en reageerders nou MOOIE MEID SUK 7 daar morgen met je halve zwarte pietjes en pieterinnekes tip van pa GEEN WITTE BROEK haha da was ut kus pap VEEL PLEZIER :) XXX

  • 15 Januari 2012 - 17:02

    Mama:

    Gelukkig niet meer ziek? Zonde hoor dat je dure maaltijd neemt en niet opeet! ;) maar ja nu is het jouw eigen geld :) en als ik je verhalen over het uitgaan lees en de foto's zie, dan is het net of je niet in een ontwikkelingsland zit...
    Ps wij zijn vandaag weer begonnen aan de carnavalsoptocht voorbereiding! Gaat weer erg leuk worden!! ;) succes morgen op school en houdt er rekening mee dat de kindjes misschien ook nog wel niet kunnen lezen, geen Khmer, EN dus ook geen Engels? Dus dat wordt gebarentaal... Hihi

  • 15 Januari 2012 - 20:12

    Tante Leny:

    Hey Jalisa,wel hartstikke gaaf zo'n koele reis en zóóóóóóó ver weg, ik kom niet verder dan Turkye en Spanje hihi.
    Hier scheen het zonnetje ook vandaag, maar beetje koud in het Zevenbergse land.
    Ik vondt het eerst wel eng dat je alleen daar naar toe ging.
    Daniella ging jaren geleden in Spanje werken en die was een week later al weer terug, en dat was ver weg toen.
    Maar Cambodja pffff.....
    In ieder geval hoop ik dat je een leuke tijd hebt daar en je heel veel lieve kindjes kan helpen op de schooltjes daar.
    Het is een reis die je nooit van je leven meer zult vergeten dat weet ik nu al zeker.
    Liefke geniet er van en ik ga je iedere dag in de gaten houden.
    Heel veel werkplezier en héél véél groetjes en kusjes uit het koude Holland.

  • 16 Januari 2012 - 17:24

    Jessica:

    Jalies, ik ben zo jaloers :( het is ijskoud hieeer.. maar ik kan WEL gtst zien! hihi

  • 16 Januari 2012 - 22:37

    Mamsel:

    0 graden hier in Nederland... Dat is toch wat je hoopte? ;) dus weer krabben morgen! Gelukkig voor jou hoef jij nu niet met de auto weg :)

  • 16 Januari 2012 - 22:38

    Mamsel:

    0 graden hier in Nederland... Dat is toch wat je hoopte? ;) dus weer krabben morgen! Gelukkig voor jou hoef jij nu niet met de auto weg :)

  • 16 Januari 2012 - 22:38

    Mamsel:

    Zie je ik bibber al! ;)

  • 17 Januari 2012 - 11:38

    Angelique:

    Hoi Jalisa,

    Geweldig om je reisverslagen te lezen en ben super trots op je dat je het zo goed doet. Veel plezier daar nog. liefs xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Phnom-Penh

My Project Abroad

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2012

31-03-2012

13 Maart 2012

13-03-2012

06 Maart 2012

06-03-2012

28 Februari 2012

28-02-2012

15 Februari 2012

15-02-2012
Jalisa

Actief sinds 07 Jan. 2012
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 32182

Voorgaande reizen:

08 Januari 2012 - 16 Maart 2012

My Project Abroad

Landen bezocht: