10-01-2012 - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Jalisa d'Hont - WaarBenJij.nu 10-01-2012 - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Jalisa d'Hont - WaarBenJij.nu

10-01-2012

Door: jalisacambodja

Blijf op de hoogte en volg Jalisa

10 Januari 2012 | Cambodja, Phnom-Penh

Vandaag aangekomen op vliegveld van Kingdom Cambodia. Chammy gevonden, de man die me op zou halen van het vliegveld, toen nog even gewacht op Carolyn uit Engeland die ook mee moest. Aangekomen bij de appartementen een rondleiding gekregen en daarna wat gegeten (rijst en noodles as usual) en toen op zoek gegaan naar de Supermarket, weinig mensen spreken hier engels dus we hebben lang moeten zoeken terwijl het maar 10min lopen is..
Nu in een internet cafe waar ze geen wifi hebben volgens mij? Alles staat in het Kmer :(. Dus nu maar even zo, totdat ik ergens wifi vind!
Zit toch liever op mijn eigen laptoppie.

Vanavond gaan we met de vrijwilligers die er nu zitten de stad in, morgen introductie en 's middags naar m'n project. Overmorgen pas een echte werkdag!

• 10 Januari 2012 - 10:16

Lesley:

Aaaah, ik hou je in de gaten! Veel plezier en veel succes daar. Kus Les!

• 10 Januari 2012 - 10:30

Mama:

Alles went..de warmte, de stank (dat bedoelde opa dus ;) ) het Khmer... Niet allen je Engels zal verbeteren, haha je leert straks ook nog Khmer! Dikke kus uit het koude kikkerlandje.

• 10 Januari 2012 - 11:58

Tante Jolanda:

Leuk om je te volgen! Heel veel succes en geniet er vooral ook van! Wij le z/v en met je mee!

groetjes!

• 10 Januari 2012 - 12:56

Agnes Marcus:

Nou Jalisa, een grote sprong in het diepe gemaakt. Wij wensen je een goeie en leerzame tijd daar. Ga je verslagen lezen hoor!! Succes en hou je taai.

• 10 Januari 2012 - 20:18

Jolanda Burggraaff:

He jalisa wat fijn dat je reis en alles goed is gegaan.Ik vind je echt een kanjer hoor dat je dit allemaal doet.
    Vanavond nog ff lol maken mensen leren kennen geniet er van.Nou over het weer mag je ook niet klagen volgens mij haha lekker hoor 30 graden.Veel succes morgen op je eerste werkdag.
    Dikke kus uit rotterdam